Sunday, October 25, 2009

Ready Set Go...

Det är inte lätt… det här livet! Seriöst! Men att bli inspirerad det är ganska så lätt. Det finns så mycket att bli inspirerad av, så många talangfulla entreprenörer, artister, skribenter. Jag har haft tur att känna många av dem. Det känns ortroligt att haft ett underbart liv. Ett liv fylld med så många bra minnen, så många roliga och inspirerande tider.

Idag är jag småbarnsmamma som bor utanför Stockholm. Här är det inte många som känner mig som ”life of the party”, men det var inte länge sen som jag bodde i Los Angeles och partied like a rockstar. På riktigt! Uppvuxen i Orange County California, sen åtta år i Los Angeles och tio år i New York. Är det viktigt att veta vad jag har gjort och vad jag har bort? Nej, det är det nog inte men det känns verkligen som ingen här vet vem jag är och det är svårt att prata om min bakgrund utan att låta som jag skryter. Jag har sett mycket, jag har varit med på plåtningar och spelningar och koncerter samt fester och middagar. Är det viktigt att veta detta, nej kanske inte med för mig är det en stor del av den jag är, även idag. Det känns som jag har levt tre olika liv. Mitt liv innan Sverige, innan barnen, det var ett liv så annorlunda från mitt liv idag. Idag har jag mina barn och dem ger mig så mycket men jag känner att jag behöver mer (ibland… nej ofta). Jag vill ha mer konst, mer mode, mer musik, mer vin, mer kul. Går det? Hoppas det men det går långsamt så jag börjar här idag med denna blogg. Detta är min inspirations väg!

No comments:

Post a Comment